Reklamaatio – NordicPark
NordicPark
1 / 3

Ennen kuin jätät reklamaation

Tärkeää luettavaa

Tavoitteemme on ratkaista asiat kerralla oikein. Tarkista seuraavat kohdat ennen kuin jatkat.

Reklamaation tarkoitus

Reklamaatio on oikea kanava, kun epäilet valvontamaksussa valvojan tekemää virhettä. Emme voi mitätöidä maksuja, jotka johtuvat pysäköintiehtojen noudattamatta jättämisestä.

Maksu jää voimaan tyypillisesti, jos

  • rekisteritunnus puuttuu tai sitä ei ole ilmoitettu oikein
  • maksu on kohdistettu väärään ajoneuvoon tai alueeseen
  • pysäköintimaksu on maksamatta
  • pysäköintiaikaa ei ole rekisteröity tai se on ylittynyt
  • taustalla on muu kuljettajan menettelyvirhe

Varmista ennen lähettämistä

Tarkista alueen pysäköintiehdot ja liitä selkeä kuva tai dokumentti, joka tukee näkemystäsi (esim. lupa, aluekyltti tai sijaintikuva).

Vahvistathan lukeneesi ohjeen ennen jatkamista.

Poistu

Miten käsittelemme reklamaatiot

Käsittelemme asiat saapumisjärjestyksessä. Saman asian toistaminen ei nopeuta etenemistä.

Läpinäkyvä prosessi

Tapaus arvioidaan toimitettujen tietojen ja alueen pysäköintiehtojen perusteella. Päätökset perustuvat dokumentoituihin havaintoihin.

Yksi tapaus – yksi käsittely

Useiden samansisältöisten viestien lähettäminen voi siirtää asian jonon loppuun. Kun päätös annetaan, se on lopullinen.

Tavoite vastausajalle

Valvontamaksuihin liittyvät reklamaatiot käsittelemme pääsääntöisesti viiden (5) arkipäivän kuluessa reklamaation saapumisesta.

Poistu

Reklamaatiolomake

Kuvaile tapahtunut selkeästi. Liitä tarvittavat kuvat tai dokumentit.

Reklamaation tiedot
Muutetaan automaattisesti isoiksi kirjaimiksi.
Voit liittää esim. kuvan pysäköintimaksusta, pysäköintiluvan, aluekyltit tai sijaintikuvan.
Ilmoittajan tiedot
* Pakollinen tieto
Kiitos! Reklamaatio lähetettiin.
Lähetys epäonnistui. Tarkista tiedot ja yritä uudelleen.